یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
سردار آتانی

حوزه/ فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: به عنوان سرباز کوچک در سپاه بزرگ پاسداران از کسانی که قصد مشارکت دارند، می‌خواهیم دست کسانی که تصمیم نگرفته یا مردد هستند را گرفته و با خود همراه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین سردار رستمعلی آتانی در حاشیه حضور در پای صندوق رأی دوره چهاردهم ریاست جمهوری در مسجد امام حسن عسکری (ع) گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی پاک و با صلابتی است و نقش مردم را حقیقی می‌داند؛ در عمر ۴۶ ساله خود بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه حوادث، مناسک‌ و در همه یوم‌الله‌ها نقش مردم واقعی و حقیقی بوده است.

وی افزود: آن روزهای سختی که برای این کشور به وجود می‌آمد امامین انقلاب با مراجعه به مردم و باور و اعتقاد به آن‌ها، مشکلات را برطرف می‌کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: سخت‌ترین آن‌ها جنگ بود که مردم، فرزندان همین ملت و شهدا که افتخار این مرز و بوم هستند، توانستند ما را به اوج اقتدار برسانند.

وی ادامه داد: این میدان وجود دارد، آن مردم هم هستند، مسیر هم همان مسیر است، امروز یکی از راه‌هایی که باید در این میدان مردم به رخ بکشند انتخابات ریاست جمهوری است.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: انتخابات زودهنگامی به واسطه شهادت سیدالشهدای خدمت، شهید رئیسی اتفاق افتاد و از طرفی با وجود ارکان قوی و پرصلابت جمهوری اسلامی و با قوانین درست آن، بدون خلل و کوچک‌ترین نقصی توسط سرپرست ریاست جمهوری امورات کشور اداره شد.

وی بیان کرد: به قوانین کشور و ارکان و ضوابط آن ایمان داریم و یکی از آن‌ها قوانین پیش‌بینی شده متجلی شده در قانون اساسی است که چه خوب توانستیم کمتر از چهل روز از این حادثه مردم را به پای صندوق‌هتی رای بیاوریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: به عنوان سرباز کوچک در سپاه بزرگ پاسداران از کسانی که قصد مشارکت دارند، می‌خواهیم دست کسانی که تصمیم نگرفته یا مردد هستند را گرفته و با خود همراه کنند.

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: صندوق آراء اسرارخانه آن‌هاست و سرّ آن را مردم می‌سازند و صاحب اصلی آن هستند و نباید خودشان را از این حق محروم کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرنوشت سالیانه کشور دست آن‌هاست و خروجی صندوق‌ها هر که باشد بعد از تنفیذ رهبری رئیس‌جمهور کشور خواهد بود و همانند همیشه حمایت خواهند کرد که گره از کار مردم گشوده شود.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: مناظره انتخاباتی در آمریکا از امروز شروع شده و به ظاهر قدرت برتر در دنیاست ولی مجموعه‌ای از مجانین در آن جمع شده و برای کشوری مهم نیست و اصرار به شرکت در انتخابات دارند ولی برای ما نسخه عدم شرکت و عدم مشارکت می‌پیچیدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha